måndag 21 april 2008

Viktigt om bokhyllor

Jag har ett stycke nyfunnen visdom om bok-(och film-)hyllor att dela med mig av:

Empiriska experiment påvisar att det faktiskt är möjligt att från Ikea släpa hem en 40-bred Billy och en Benno på en vanlig magasinskärra. N.b., om försökspersonen inte hade fått hjälp av och på bussen av vänliga medtrumslagare skulle resultatet ha kunnat bli ett annat. N.b. också att det inte är möjligt att få med sig något annat hem utöver detta. Och n.b. framför allt: det är alltså möjligt, men gör det inte! Aargh! Pust och stön!

Men nu får jag min belöning: organisera hyllor!! Ordning och reda ska det vara. Även om bara jag begriper den. Yay! :)

2 kommentarer:

Jenny B sa...

Wow, bra jobbat att släpa hem hyllorna själv! Det har jag inte försökte mig på, fastän jag borde. Grattis till mera hyllplats!

lazy sa...

Bra jobbat / En ganska dum idé från början, det är ganska oavgjort ;) Och vilken träningsvärk! Men som sagt, mycket skönt med mer hyllplats!