tisdag 4 november 2008

Score!

Hemburna böcker:

Backup / Jim Butcher & Mike Mignola.
Thomas får en egen långnovell med Harry Dresden som bifigur - och illustrerat av B.P.R.D:s finest. Yay!







Supping with panthers / Tom Holland.
Uppföljaren till The Vampyre. Den kvintessentielle byroniske hjälten - Lord Byron himself, som vampyr - får sällskap på Londons dimmiga mörka gator av herr Abraham Stoker.





Fables: Storybook love / Bill Willingham m fl.
Jag är helt förälskad i Fables. Och jag är helt förälskad i Stora Stygga Vargen, obviously. Storybook love, what could be better?






De matchar t o m varann... Men samtidigt är jag mitt i Engineer-trilogin, ju! Och den är så där bra som den skulle vara! För litet tid... Tågresa på sammanlagt 8-9 timmar åt slutet av veckan kommer väl att hjälpa litet, men hälften av den tiden kommer jag nog mest gäspa... Boklov åt folket!!

Inga kommentarer: