tisdag 2 mars 2010

Jag har läst på sistone:

The City & The City av China Miéville; Changes av Jim Butcher; The Great Fables Crossover av Bill Willingham m fl; Hell and Earth av Elizabeth Bear; Roadkill av Rob Thurman. Jag tyckte om dem allihop, om än på olika sätt. Miéville och Bear hänger med mig mest, slutet på Butcher gjorde mig arg (för man gör inte plötsligt en sån cliffhanger i tolfte boken) och crossovern fick mig att inse att jag måste läsa Jack of Fables också. För närvarande faller bokbloggandet precis utanför ramen för vad jag gör mig tid för tyvärr, men jag kanske återkommer med längre texter ... man vet aldrig ... Fråga gärna om ni undrar nåt!

1 kommentar:

Dr Nathleeng Drake sa...

Får jag drista mig att förslå att du läser Nightmares & Fairytales?

Fast så länge du skriver är jag nöjd!

Kram
/Lee