fredag 28 december 2007

Datorer är onda.

Men allvarligt, vad är det för jävla loser-tönt till TV4-hacker, Aftonbladet-/Expressen-fara som dödar min stackars fattiga dator? Har du inget bättre för dig din förbannade XP-analfabet? Om du hade nån stake skulle du ge dig på NASA, Pentagon och inte minst - framför allt - Den Onde himself, alltså Bill Gates. Förloraridiot, res dig ur mellanstadiemobbingen. :-( :-Z
Och nu har jag ett nytt jävla operativsystem inställt på paranoia så jag inte får göra nånting alls utan popup-fönster. I'd say to The Devil with it all if He weren't so clearly already in possession. (Och jag ska bita Blogger också, hur går det med mellanslagen?) Hata jävla datorfanskapen. Inga program har man kvar heller. Open Office it is. Och så måste man hitta alla bokmärken igen............ (Och nu kraschade tangentbordet också - bara för att jag slog det mot sekretären x antal gånger. Va fan?)

Böcker är bäst!
Böcker är bäst!
Penna och papper forever!!!!

X-P ;-(

Inga kommentarer: